22 Ocak 2009 Perşembe

SÖZ OLSUN

Yitirdiğim bir şey var sende arıyorum
Yüreğim bir madenci feneri, yol uçurum
Yaklaşma diyorsa umudum
Bir daha kimseden sormayacağım seni...
SÖZ OLSUN

Akrep tutmuş gibi kirpiklerinin ucundan
Beni görünce üşüyorsan
Uğramam bir daha kamçılasa da kanım
Sana kör bakacağım, görmeyeceğim seni...
SÖZ OLSUN

Dağlardan uçan kuşlarla
Tüm sırrı soyulmuş nemli düşlerle
Öfke çiçekleri getiren kışlarla
Korkma yokuşlarda yormayacağım seni...
SÖZ OLSUN

Kurtlar gibi ulusa da gönlüm ardından
Sormayacağım izini, yüzünü yollardan
Tüfeğimin namlusunun ucuna konan
Keklik olsan da vurmayacağım seni...
SÖZ OLSUN

Elinde dönüştür bu ağıtı serenatlara
Düş atları uçursa da bizi bulutlara
İki kılıç gibi dövüşürken akla-kara
Adak olsan kurban vermeyeceğim seni
SÖZ OLSUN

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ortimm ya cok begendim ben bu siirini.. gercekten cok guzel eline yuregine saglık diyorummm..

B.Ozgur dedi ki...

bu şiir bana ait değil ortim ama ben de çok severim bu şiiri vesselam =)

Adsız dedi ki...

belli zaten sen daha guzelini yazarsın bende ortim daha guzel yazar diyodum :))

B.Ozgur dedi ki...

di mi canımmm =) özellikle kendi eserlerimi yayınlamıyorum nazara falan gelir alimallah :P :D

Adsız dedi ki...

aha bu yalan iste yayınlamıyom degil useniyom demen lazımdıııı:D

B.Ozgur dedi ki...

yaww niye üşengeçliğimi aşikar ediyosun =) tamam tamam en kısa zamanda yeniliklerle karşındayım ortim :P

Adsız dedi ki...

bu en kısa zaman dedgin ne akdar yaa bi ay oluyo ortiii...